Hero Seorang Cinderella 2 Review


sinopsis drama hero seorang cinderella 2

Drama “Hero Seorang Cinderella 2” akan ditayangkan pada bulan ramadan bermula pada 10 Mac 2024, setiap hari Ahad pada pukul 9:00 malam di saluran 104, Astro Ria. Drama ini menampilkan Fattah Amin bersama isterinya, Nur Fazura, dan juga anak mereka, Nur Fatima Aisya.

Drama “Hero Seorang Cinderella 2” merupakan hasil karya Hadith Omar yang diterbitkan oleh Fazura Pictures Sdn. Bhd. Drama ini juga menampilkan pelakon-pelakon hebat lain seperti Aedy Ashraf, Isyariana, Erysha Emyra, dan banyak lagi.

Untuk makluman, drama “Hero Seorang Cinderella” musim pertama disiarkan pada tahun 2017. Selepas tujuh tahun, musim kedua kembali untuk menghiburkan penonton.

Info Drama

  • Tarikh Tayang : 10 Mac 2024
  • Waktu Siaran : Setiap Ahad (9.00 malam)
  • Rangkaian : Astro Ria
  • Pengarah : Hadith Omar
  • Produksi : Fazura Pictures Sdn Bhd

Sinopsis Drama

Tengku Ian dan Nura Medina dikurniakan seorang cahaya mata yang sangat comel dan bijak yang diberi nama Aysha. Walaubagaimanapun, kesibukan kerja telah menyebabkan hubungan mereka semakin renggang. Mereka cuba mencari semula kebahagiaan dan cinta dalam hubungan perkahwinan mereka, tetapi berhadapan dengan banyak masalah yang bahkan membahayakan nyawa.

Comments

Popular posts from this blog